نيلوفرنيلوفر، تا این لحظه: 14 سال و 9 ماه و 22 روز سن داره

گل نيلوفرم

سلام

1390/6/19 11:12
نویسنده : مامان
177 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل مامانی

امروز ١٩ شهریور ١٣٨٩ من مامانی یه دختر خانم خوشکل به نام نیلوفرهستم 2٩سالمه لیسانس کامپیوترم و شاغل هستم. 

خدا نیلوفر رو ٢١ تیرماه ١٣٨٨به من داد از اون روز هر ثانیه خدا رو به خاطرش شکر می کنم . 

خوب نیلوفر خانم این وبلاگ واست ساختم عزیز دلم تا خاطراتت  رو بنویسم تا از آرزوهام واست بگم از فکرام از دغدغه هام خلاصه از دنیا ی جدیدم با تو فرشته کوچولو روی زمین!!!

niniweblog.com

niniweblog.com  

 

 امیدوارم خوشت بیاد عزیز دلم  و بزرگ شدی خودت ادامه بدی .

                                                                                    دوستدار تومامانی

پسندها (2)

نظرات (4)

مامي نسيم ( مامان ملودي )
21 تیر 91 10:18
عزيزم تولدت مبارك
خاله جون
31 تیر 91 1:27
سلام ورودتون رو به نی نی وبلاگ تبریک میگم
خاله پارمیدا
21 تیر 92 11:17
در باغ جهان ، دلم گلی می جوید امروز گل سپیده ات می روید امروز دلم دل ای دل ای میخواند چون میلاد تو را خدا مبارک گوید . . . تولدت مبارکپیش نی نی ما هم بیاین اگه دوست داشتین بهش رای بدین کدش 269
سحر
21 تیر 93 16:39
*************************** *******\/***\/****\/********** *******/\***/\****/\********** *******||***||****||********** *******||***||****||********** ***(---------------------------------)***** ***(-----------تولدت مبارک-------)***** ***(---------------------------------)***** ***(---------------------------------)***** ****************************
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به گل نيلوفرم می باشد